— Для того, щоб змінити тарифний план з 1 числа наступного місяця, необхідно зайти у свій «Персональний кабінет» та у розділі «Керування»
вибрати опцію «Запланувати зміну пакету».
Пароль по замовчуванню для зміни — це номер Вашої угоди.
Для того щоб змінити свій тарифний план з сьогоднішнього дня, подайте замовленя через свою сторінку абонента в «Персональному кабінеті» через «Технічна підтримка» або за телефоном 373-00 або через e-mail tech@ntktv.ua
— «Турбо-режим» це доступ до мережі Інтернет на значно більшій швидкості у нічний час. Вам не потрібно спеціально замовляти послугу турбо-режим, бо вона активовується автоматично щоразу з 1:00 до 9:00 години. Така послуга надається абсолютно безкоштовно.
— Працюючи в Інтернеті, враховується весь об'єм інформації, що пройшов через модем користувача (вхідний і вихідний трафік). Кожного разу, коли Ви відкриваєте Інтернет-сторінку або, наприклад, спілкуєтесь з друзями через e-mail або ICQ, на комп'ютер з мережі Інтернет надходить певний об'єм інформації: тексти, зображення, банери і так далі (незалежно від того, чи зберігається інформація, чи ні).
— Це українська точка обміну інтернет-трафіком. Забезпечує максимальну зв’язність мереж українських провайдерів і обмін трафіком між ними по найкоротших маршрутах в межах країни.
— Послуги оплачуються на основі передоплати. Потрібно, щоб інформація про платіж була відображена на особовому рахунку Абонента до 1 числа наступного місяця. В 00:00 при переході на новий місяць у Вас знімається повністю вся сума за користування послугами кабельного телебачення та Інтернет
— При проходженні платежів через каси банківських установ виникають затримки в ідентифікації платежів Абонентів до 3 днів. Для швидкого поповнення особового рахунку рекомендуємо здійснювати платежі в терміналах або через платіжні картки (див. розділ «Оплата»)
— У вартість підключення входить: кабельний модем, мережевий адаптер (при потребі), розхідні матеріали (відгалужувач, мережевий кабель, конектора, фільтри) монтажні роботи, плата за реєстрацію та підключення Кабельного ТБ.
— Сплачуючи рахунки за послуги за допомогою мережі платіжних терміналів, ви заощаджуйте час і кошти.
Переваги такого способу оплати:
а) без черг – сплата триває не більше 5 хвилин;
б) миттєве поповнення – кошти зараховуються на ваш рахунок протягом 10 хвилин.
Ми рекомендуємо оплачувати в мережі терміналів компаній 24nonstop та термінали Приватбанку
Як сплатити:
1. Оберіть логотип НТК ПРОВАЙДЕР.
2. Уведіть номер свого договору (номер угоди вказаний у Вашому персональному кабінеті).
Натисніть кнопку «Далі».
3. Підтвердіть вибрану послугу і номер договору, натиснувши на кнопку «Підтвердити».
4. Внесіть до терміналу кошти купюрами від 5 до 200 гривень. Натисніть кнопку «Оплатити».
5. Отримавши чек, зберігайте його до моменту зарахування коштів на Ваш особовий рахунок.
— Якщо Ви не оплатили вчасно послуги, Ви маєте право активувати послугу Інтернет, не маючи коштів на рахунку скориставшись даною послугою. В Персональному кабінеті абонента Ви можете подати заявку (з 1 по 7 числа місяця включно) на активацію Інтернету. Термін дії даної послуги – 7 днів з моменту подачі заявки.
Активуючи дану послугу, Ви забов’язуєтесь у 7-ти денний термін внести кошти на свій особовий рахунок. В разі не надходження коштів послуга Інтернет вимкнеться автоматично. Для відновлення послуги внесіть кошти на рахунок та зверніться у наш абонентський відділ (тел. 373-00) та повідомте оператора про здійснену оплату.
Якщо ж Ви скористалися послугою «Активувати кредит», а оплату здійснили в кінці місяця або зовсім не оплатили, Вам зарахується повна вартість пакету!
— Якщо вам не доступна послуга «Активувати кредит», можливо, ви порушили умови даної послуги. Щоб відновити дану послугу, зверніться з письмовою заявою в наш офіс.
— Якщо у Вас на рахунку від’ємний баланс, тобто заборгованість за послугу чи користування обладнанням, і ви не підтвердили оплату через «Персональний кабінет» Абонента
Крім того, компанія має право призупинити надання послуги, коли Абонент:
а) завдав або спробував завдати шкоди базовому обладнанню/програмному забезпеченню компанії чи користувачам мережі Інтернет шляхом умисного формування блокувального трафіку, поширення комп’ютерних вірусів, спаму та ін. У разі встановлення повторного факту компанія має право розірвати договірні відносини з абонентом в односторонньому порядку;
б) поширює інформацію, що ображає честь і гідність інших абонентів, персоналу компанії, працівників інших підприємств під час виконання ними своїх обов’язків з обслуговування абонента;
в) порушив договірні зобов’язання, Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг компанії;
г) навмисно завдав шкоди іншим особам або виконував дії, спрямовані на заподіяння збитку;
д) вчинив протиправні дії у сфері використання електронно-обчислювальних машин (комп’ютерів), систем та комп’ютерних мереж і мереж електрозв’язку;
е) надавав послуги третім особам, якщо таке право не передбачено окремим договором із підприємством.
Технічні питання
Порядок підключення до Інтернету, налаштування обладнання та доступу до внутрішньої мережі
— В тих будинках, де раніше була присутня технологія DOCSIS, а від недавна стала доступна і технологія Ethernet є можливість перейти на Ethernet. Перехід відбувається безкоштовно (за умови повернення абонентом модему у повній комплектації) . Крім того, до кінця поточного місяця абонент, який перейшов на Ethernet має можливість безкоштовно користуватись акційним високошвидкісним інтернетом
— Так. Один рік з моменту підписання угоди на підключення. Гарантійне обслуговування проводиться в офісі компанії, для цього потрібно принести модем в повній комплектації та угоду на підключення.
— При підключенні по Ethernet до вашого комп'ютера заводиться окремий кабель (вита пара) який включається безпосередньо у мережевий адаптер вашого комп'ютера. Також підключення по Ethernet не потребує обов'язкового підключення до послуги Кабельного Телебачення.
— Звичайно. Потрібне лише додаткове обладнання (безпровідний роутер), який ви також можете замовити у нас за телефоном 373-00 та наявність ноутбука. В такому випадку роботи по установці можуть виконуватись лише нашими спеціалістами згідно діючого прейскуранту.
— Так можете. Існує два варіанти:
а) до кожного ПК підключити окремий тарифний план, в цьому випадку Ви будете сплачувати суму абонплат за всі підключені тарифні плани.
б) ви можете придбати спеціальний пристрій – мережевий роутер, який підключається до модему, та Ваших ПК; роботи по установці роутера можуть виконуватись нашими спеціалістами згідно діючого прейскуранту. На роутер підключається один тарифний план.
— Не знайшли відповідь?
Завантажте посібник Абонента, де Ви знайдете відповіді на решта найбільш поширених запитань або зателефонуйте
до нашого Call-центру
(в робочий час)
— Є ще питання?
Ви можете поставити своє запитання та
отримати відповідь електронною поштою
Дякуємо! Ваше питання прийнято. Відповідь ви отримаєте
на вказаний вами e-mail протягом 24-х год з моменту публікації питання.